onsdag 6 april 2011

My Birthday ;)

Min födelsedag i måndags var amazing :) den började med att jag fick frukost på sängen, fast jag åt den i soffan. Fick oxå en present direkt på morgonen :P Sen bar det av till jobbet, där var dagen som den brukar på måndagar. När jag kom tillbaka hem fick jag gå på presentjakt, Jörgen hade gömt delar av min present på olika ställen i lägenheten och varje del hade en ny ledtråd på vart nästa del var. Det var hur kul som helst :) Men inte bättre än presenten som var en roadtrip till Ullared och övernattning på hotell på vägen hem! Åh vad jag längtar till den helgen!! ( Jag ska även åka till Ullared denna helg med Mamma, Emma och Peter) På kvällen gick vi ut och åt på Ming Palace, har tjatat om att gå dit ett tag nu ;) sen blev det bio efter det! Och precis som Jörgen skrev så var filmen I'm number four en glad överraskning, synd bara att alla filmbolag inte avslutar sina filmer utan lämnar lite öppet för en eventuell uppföljare..

Snart ska jag iväg på afro med Sara. Det ska bli skönt att få svettas lite, har inte tränat på ett tag nu.

//Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar