måndag 18 april 2011

Examens

Slutspurten med examensarbetet dödade skrivandet i mina fingrar. Förlåt. Men nu börjar det pirra lite smått i mina pianofingrar och det ska nog kunna bli ordning på bloggen igen. Jag är iof inte helt färdig med examensarbetet ännu (lite småändringar ska göras), men så sakta ska nog inläggsfrekvensen stiga mot oanade höjder.

Det var nära att jag lade ut ett inlägg för typ en vecka sedan, men det lades på is när jag hade kommit såhär långt:

"Nu är jag hemma från träningslägret. =) Det var en riktigt bra helg ute på Visingsö. Vi hade 3 träningar, 1 match, en femkamp, jättegod mat, mestadels jättesoligt, fint boende och en rolig lagfest med inkilning o grejer på lördagskvällen."

Det var faktiskt ett riktigt kul läger. Glida omkring i solen, få allt serverat, träna fotboll, spela match och festa lite kan man ju stå ut med. Fotbollsproffs kanske inte hade varit så dumt yrke ändå. Jag kan sätta det som nummer 2 på min lista, utifall lärargrejen skulle gå i stöpet. Om jag typ skulle bli allergisk mot barn.

Jag ser månen när jag tittar ut genom fönstret. Den är jättegul och har nästan landat på hustaken. Jag är på jobbet. Nu är snart dom sista kanotisterna ute så att jag kan städa det sista och åka hem. Hurra!

Janna har påsklov. Solen skiner. Jag är nästan färdig lärare. Jag gillar den här veckan.
Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar