fredag 11 januari 2013

Olösningar

Veckans känsla: "Här får du en kniv i ryggen, hoppas att det löser sig!"

Igår var jag så arg att jag fick ont i magen. Jobbrelaterat. Dock inte mitt skoljobb, så en dag med barnen där gjorde susen för humöret.

Nu är vi i en sjukstuga i Ljungsbro.

Veckans tips: Om ni tänker ta ett egoistiskt beslut så är det svårt att få andra på sin sida. Då underlättar det om man ändå bryr sig om andra och försöker göra allt man kan för att de inte ska drabbas av ens egoism. Eller så sköter man sig själv och skiter i andra...

Imorgon ska jag lösa problem och lägga saker bakom mig. Janna får inte träna. Sedan blir det inflyttningsfest så som inflyttningsfest ska vara (fler gäster än kvadratmeter).

God afton!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar