tisdag 29 oktober 2013

Massage någon?

Jag har ju glömt att berätta om mitt smärtsamma uppvaknande här om natten. Jag låg och sov i godan ro (vilket var logiskt då det var mitt i natten) då jag fick för mig att rulla över från vänster till höger sida. Rullningen var inte längre än att jag hela tiden hade kvar huvudet på min kudde. Ändå blev det så fel...

Pang ekade det i huvudet när jag rullade och smärta när man sover är ingen kul överraskning. Jag famlade med händerna i mörkret för att försöka förstå vad som hänt och fick ganska så direkt tag i någonting hårt - på min kudde. Imponerande fort, med tanke på tidpunkten, inser jag att det är vår "alien" (en massagemaskin för trötta muskler). Det är ingen liten maskin. Hur hamnade den i sängen och på min kudde, mitt i natten? Ska det vara såhär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar