tisdag 4 februari 2014

Dålig start

Det här med början av månader verkar inte vara min grej 2014. Har för mig att jag skrev ett mörkt inlägg i början av januari och nu känns det som om mycket är träligt igen. Foten vill inte bli bra och framför allt så har jag verkligen mått pyton över nya jobbet. Överarbetad innan jag ens har kommit igång. Blääää. Jag har ändå lite hopp om att det ska bli bättre...

Min bror har opererat sitt knä idag. Tagit lite av låret och satt in i knät, typ. Verkar ha gått bra. Vi gav honom en OS-bilaga i operationspresent. Borde kunna komma till användning.

Ja just det, OS börjar ju snart. Underbart.

Melodifestivalen är igång också. Finns ju mycket bra att lyfta fram ändå känner jag. Första deltävlingen såg vi hemma hos FoT. Stampe tippade alla rätt på vilka som skulle gå till final och vilka som skulle till andra chansen. Hon känner svenska folkets musiksmak.

Nu ska jag försöka fixa till så att jag har en massa positivt att skriva i nästa inlägg.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar