fredag 28 februari 2014

Idag

Nu är jag åter överfylld av energi. Nästan så det bubblar ut lite ur öronen. Då ska jag passa på att sammanfatta min dag lite:

*Jag fick skjuts av Stampe till jobbet (även om det var jag som körde bilen).

*Jag hade lite laborationer med mina 3:or.

*Jag fick urfina "hej då"-meddelanden av mina 5:or (jaa de är fortfarande mina). Kanske kommer några utdrag från dem här på bloggen så småningom.

*Jag åt den äckligaste lunchen jag ätit på många år. Ändå vill man ju inte gå och slänga maten när man sitter med barnen och äter. Blä.

*Jag hade ett långt samtal med en alkis som stod bakom mig i en kö. Vi diskuterade livet, vitamindrycker och sambandet däremellan.

*Jag fick en ofantligt bra boendeoffert inför stundande bröllop. Grattis till alla långväga gäster (det är nog så billigt att t.o.m. kortväga gäster kommer överväga erbjudandet)!

*Jag fick skjuts hem av Stampes cykel (även om jag var tvungen att trampa själv).

Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar