måndag 10 februari 2014

OSar

Det osar gott från köket. Stampe lagar mat. Sjukt hur jag har lyckats hitta någon som både är underbarast som person, rolig, snygg och kan tillaga en köttbit.

Hur jag mår? Jo tack och nej tack. Det går väldigt upp och ner, men samtidigt fram och tillbaka. Men nu försöker jag förtränga det och fokusera på roligare saker. Typ OS.

Fina silver av Kalla och Hellner har vi ju redan fixat. Vilka mästerskapsskallar de där 2 är. Galet.

Mitt tips innan OS var 10 medaljer, varav 2 guld. 5 skidmedaljer, 2 curlingmedaljer, 1 alpin medalj och så 2 medaljer i modernare alpina grenar. Gulden fixar damernas curlinglag och herrarnas skidstafettlag. Någon som vågar tippa emot nu när OS kommit igång lite?

Sen måste jag ju avsluta med ett jättegrattis till kusin och fru som blev föräldrar i lördags.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar