tisdag 26 december 2017

Juluppladdning

Julbordet med jobbet var smarrigt och sjungigt. Det var maten som var smarrig och gästerna som var sjungiga. Jag sjöng lagom mycket, men åt lite för mycket av fel saker, så jag hade ont i magen i 3 dagar efter.

Julavslutningen var fin. Det var inte tår i ögonen-fint, men ändå fint. Jag fick även julpresent av alla 3 klasser jag jobbat i. Trevligt.

Efter avslutning i klassrum, kyrka och musiksal (det sistnämnda var för smörgåstårta med kollegorna) så for jag och Stampe på ultraljud. Pluttson fick hänga hos faster och kusiner under tiden. Allt såg bra ut på ultraljudet och nu vet vi vad det blir för kön. Så nu har vi knappa 5 månader att komma på namn. Komma på är kanske inte så svårt, men vi måste komma överens också...

På fredagen blev det att fixa sista grejerna inför jul och sedan fredagsmiddag på Skogsfruvägen.

På lördagen blev det fokus på att förbereda i Perstorp inför julafton. Blev även en hel del springa runt granen för Pluttson och bröderna WoV.

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar