torsdag 2 juli 2020

Vatten över ryggen

Jag tror att jag tagit mig vatten över ryggen. Skulle fixa en kant runt dekorstenen på baksidan så att den inte beblanda sig med gräsmattan. Slog till på riktiga kantstenar då de är tjockare och tyngre än marksten och därför ska ligga på plats bättre. 

Men de ska ju grävas ner. Djupt. Och det är sten överallt. Och det finns ingenstans att lägga jorden. Och det är barn överallt. Och de tunga stenarna ska bäras genom ett garage där jag inte kan gå rak i ryggen. Och min rygg gillade inte det hela. Jag åkte till aktivitetsparken med grabbarna istället. 

Annars har det varit väldigt positivt med ryggen i över en vecka. Hoppas att det här bara är en liten dipp.

Tyvärr har jag mer än hälften av kantstenarna kvar att lägga. Sedan ska ju alla dekorstenar tillbaka också.

Försöker övertala mig själv att låta ryggen vila först.

Igår vann Arsenal 4-0. Nu siktar vi på övre halvan. Wiho! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar