söndag 14 februari 2021

Tuuuuut

Idag när vi skulle åka iväg från Hemköps parkering så backade jag rakt bakåt och lade sedan om så att jag hamnade med långsidan typ 1,5 meter bakom bilen som stod parkerad bakom. När jag genomfört hela den manöver och är på väg att byta till "Drive" så börjar den andra bilen backa. Han kan alltså inte ha kollat bakåt åtminstone de senaste 5 sekunderna innan han började backa. Och han slutar inte backa. Iom att hans bak var på väg rakt mot mitten på vår långsida hade jag för långt att köra för att hinna ur vägen. Hängde mig på tutan när han hade några få cm kvar och tycker mig höra en liten touch innan han stannar. Kör fram lite och öppnar dörren för att gå ut och titta. Då åker han därifrån. Blev inga märken som tur var. 

Kollade upp regnumret. Stjärnorpare. Otippat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar