tisdag 26 april 2022

2 upp och en 2 ner

Gamla Linköping ✅
Gick kanonbra. Nu kan vi allt om hur det var för dryga 100 år sedan. Eller iaf lite mer än innan.

Tandläkaren ✅
Gick bättre än kanonbra. Appen var helt fantastisk. Jag fick sätta mig i en stol längst bort i andra änden av rummet. Sedan gjorde han allt tandsköterskan bad honom om (allt han förstod iaf...). Han påminde sig själv några gånger att "Jag är jätteduktig" och det var han verkligen. 

WL 〽️
Något som inte går lika bra är Walterssons League. Efter att ha åkt ur ettan förra säsongen är jag nu näst sist i division 2. 2 segrar på 9 matcher. Då har jag ändå snittat nästan 5 rätt/match. Det brukar man klara sig bra på i tvåan och oftast helt okej även i ettan. Det negativa är att de jag möter får fler rätt än mig. Det positiva är att halva säsongen återstår.

Imorgon: Kolmården 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar