fredag 8 juli 2022

Sen sist

Sedan jag skrev senast har:
...Stampes semester börjat. 
...jag varit hos en Naprapat (lite utredning, lite klassisk behandling, lite dry needling och så ett träningsprogram som jag nu ska följa slaviskt i 2 månader). Vi får se vad det ger. 43e gången gillt.
...vi mellanlandat i Vänersborg (de hade en fin park och ett helt ok vandrarhem). 
...vi varit i Ramsvik. Förra året var vi ju där för första gången. Men inte var det nyhetens behag som gjorde att vi älskade det så mycket då. Var minst lika bra i år. Sjukt nog så fick vi exakt samma stuga som förra gången. Verkligen vårt smultronställe i Sverige det där Ramsvik. Den här gången hade vi inte med oss någon Linda, men istället WiBarna och mini-Nilssons. Det fiskades krabbor i mängder, lektes i lekpark och badades. Givetvis gick vi världens vackraste promenad också. Jag gick den 2 gånger för jag skulle förbereda typ en skattjakt till barnen innan vi gick den. I år gick vi även genom hemliga ravinen som leder till jättegrytorna. En annan dag gick vi en helt annan promenad som var nästan lika äventyrlig och vacker den med. Ramsvikslandet äger. Musikquizet däremot ägde lag Uschalingen (Jag, min bror och Tomming). Priset blev till glass. 
...vi hållt på med lite annat hemligt som kanske offentliggörs inom kort. 

Hörs då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar