måndag 28 februari 2011

Hur är läget?

Idag har jag skrivit examensarbete, tvättat och badat våra orkidéer. Nu tänkte jag ta en paus med mat och  skid-vm. Det kan göra min dag. Sen hinner jag förhoppningsvis med lite skriva till innan jag ska till jobbet. Och föhoppningsvis hinner Janna hem från sitt jobb innan jag ska åka till mitt jobb. Janna vikarierar nämligen hela veckan, men har inte riktigt fått några exakta arbetstider.

Jag har träningsvärk idag. Funktionell träningsvärk för att jag har rört mig.

Vi ska nog titta på en ny lägenhet den här eller nästa vecka. Den är dyr och har halvdåligt läge men ligger ändå väldigt rätt till, är stor och har egen uteplats. Titta och fundera ska vi göra.

Men det bryr ju inte Haag, Kalla och dom andra skidåkerskerna sig om. Jag bryr mig dock om vad dom ska göra nu.

Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar