måndag 20 maj 2013

London 1991

3 londonlag gjorde upp om de sista 2 platserna till Champions League nästa säsong. För er som missat det är jag arsenalanhängare (Gooner). Så trots att Chelsea kom före var det ju en underbar start på sportsöndagen när Arsenal vann sista matchen och därmed knep sista CL-platsen före bittra rivalen Tottenham.

Det är mer rimligt att jag är född 1991 än 1981. Jag trodde att jag såg lite äldre ut när jag var skäggig, men de tankarna slog mannen i systembolagskassan ur skallen på mig. Jag får väl stå ut med att se ung ut. Rakade mig idag.

Vi tittade på ett hus igår. Nu tror jag att jag börjar förstå lite vilken typ av hus jag kan tänka mig att bo i. Det var väl inte "Det perfekta huset", men helt klart ett hus jag kunnat tänka mig att bo i. Nu ska vi ju inte flytta till hus än på ett tag, men bra att lära sig vad man vill ha.

Final i Mästarnas Mästare igår. Underbart program och helt rätt 2 personer som var i final. Höll nog mer på Anna, men den här säsongen går ändå till historien som Magda & Anna-säsongen.

Det var någonting helt annat jag tänkte skriva om, men det har jag glömt bort. Jag får återkomma helt enkelt.

Ciao!

1 kommentar: