söndag 26 maj 2013

Mors dag 2013

Idag är det mors dag. Jag har säkert nämnt det här tidigare, kanske vid någon tidigare mors dag t.ex., men vi har faktiskt helt magiska mammor jag och Stampe. Stort Grattis till dom! Ni är bäst.

Igår var jag tillbaka på fotbollsplanen och spelade match. Det blev oavgjort den här gången också, men jag är väldigt nöjd med min egen insats. Segrarna kommer snart. Efter matchen var det lagfest. Riktigt trevligt. Pokerturnering där lillebror slog ut mig och en bordshockeyturnering där jag slog ut lillebror var 2 av höjdpunkterna. 9 personer i en taxi gjord för 5 var en annorlunda avslutning på kvällen.

Hästar har också mammor. En hästmamma som säkert är glad är den som är mamma till Nahar. Han vann nämligen Elitloppet idag.

Idag har vi haft en lagom slapp söndag med frukost ute och minigolf som 2 av höjdpunkterna. Vi var även ute i Ljungsbro och lämnade en växt till min mor (jag berättar inte vad det är för det ska hon försöka lista ut)och hämtade mina fotbollsgrejer som jag dumpade där igår efter matchen. Kläderna låg kvar i väskan, men på något magiskt sätt hade de blivit tvättade. Magiskt.
Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar