torsdag 16 maj 2013

Om

Om man går omkring och, helt utan anledning, tror att någon ska låsa in en så är man ju galen och borde låsas in. Tänkvärt, men inte självupplevt.

Om ett par veckor ska vi klä ut oss på jobbet. Min klass har valt temat "Kändisar". Vem ska jag klä ut mig till? Något som är lätt att fixa till, men ändå uppenbart vem man ska föreställa. Tack på förhand.

Om någon har en hälsning/fråga till vice statsministern så är det dags att höra av sig nu. Ni som genast tänkte "Kan du inte klä ut dig till vice statsministern den där dagen?" får svaret Nja va. Jag ska jobba ihop med chefen imorgon. Undrar om de tänkte att någon behövde hålla koll på mig när vi får finbesök.

Om inte om fanns så skulle jag få tänka om.

Nu drar jag till fotbollsträning. Tänker köra lite mer idag och hoppas kunna gå för fullt nästa vecka.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar