onsdag 1 maj 2013

Välja borg

Blev en valbar borg med jobb, blåst, husvisning, grillat, småhetsigt men kul spel o lite så. Trevligt, gott och roligt var det.

På den första majen har det varit bortsprungen hund, köp av mobiltelefon, grillat, bio o lite så. Fint va?

Jag tänker att om jag skriver väldigt kort om vårt liv så har folk någonting att fråga om när man träffar dom. Vi lämnar ute lite beten som gör att man vill ha mer. Så slipper man alla dessa pinsamma tystnader. Funkar det så?

Jag lämnar ytterligare ett par ledtrådar här så blir det ännu bättre tror jag:




Dagens tack till den envisa herren på The Phone House som ringde runt i 25-30 minuter för att lösa min besatthet av att inte ha en likadan mobil som Stampe. Det går att trolla om man bara vill.

Vi hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar