lördag 17 augusti 2013

Kändisar

Det här inlägget handlar inte om fotbollsmatchen jag spelade idag.

De senaste 20 minuterna har jag sett 3 kändisar.
*Björn Hellberg
*Mmtack (lokalkändis...)
*En femfaldig OS-medaljör (först att gissa rätt på Vem, vinner ett livstids medlemskap här på bloggen (kan ju bli en betaltjänst framöver...)).

Min mage hatar livet fullständigt sen igår kväll. Funderar på om jag ätit en dålig räka. Är dock tveksam. För det första så är det inte riktigt den känslan och för det andra har jag inte ätit räkor.

Tjarå!

4 kommentarer:

  1. Anja gissar jag på.

    /Pappan

    SvaraRadera
  2. Bra gissning, men tyvärr fel fel fel. Anja har 6 OS-medaljer.

    SvaraRadera
  3. Anders Holmertz kanske.

    /Pappan igen

    SvaraRadera
  4. Grattis Pappan! Du har vunnit ett livstids medlemskap på sillydeep!

    SvaraRadera