torsdag 15 augusti 2013

Kramkalas

"Hur mång kramar finns det i världen?" är ju bioaktuell. För er som inte tänker se filmen för att få svar på frågan kan jag avslöja att det finns sjukt många kramar i världen. Jag har iofs inte räknat alla, men efter att ha träffat barnen från klassen, från mitt gamla fritids, från mitt gamla gamla fritids och även en del andra barn som jag lärt känna vid olika tillfällen kan jag intyga att det finns sjukt många kramar. Sommarlovet är slut, nu kör vi!

Idag när jag stod i mejeriavdelningen på coop så öppnade sig helt plötsligt en dörr till en av kylarna.
Jag vet inte om det var filen eller yoghurten som öppnade. Det kanske är säkrast att hålla sig till den laktosfria hyllan ändå...

Idag har jag gått 12587 steg. Det är alltså om man Inte räknar med fotbollsträningen. Jag har inget stillasittande jobb direkt.

Nu ska vi försöka sova lite.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar