måndag 5 februari 2018

Vi är igång

Så var vi igång med renoveringen av tvättstugan. Största projektet i huset, so far. Är visserligen bara ett golv och en brunn som ska bytas, men ändå.

Så var Walterssons League åter igång. Dryga 6 år sedan senaste säsongen så är frågesportsligan på nätet tillbaka. Jag började med en seger mot min mor (jag fick nästan hybris efter att ha fått rätt på de första 5 frågorna, men det gick över). Stampe började med en poäng mot sin bror. Pluttson har inte kvalat in ännu. Ge det ett par år.

I övrigt så är Pluttson frisk igen efter att ha varit sjuk i helgen. Stampe låter däremot inte alls frisk när hon hostar och hostar. Min kroppstemperatur kan inte bestämma om den ska ligga på lätt feber eller typ normal.

Imorgon är det nationella prov i svenska för mina 6or, så nu ska jag få mig lite sömn.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar