söndag 7 oktober 2018

Späck

Det har varit en späckad helg.

Fredags:
Jobb och familjemiddag är ju standard. Det som inte blir lika ofta är spelkväll på Argovägen. Pluttsson hade sett fram hela veckan mot att hans bästis Johan skulle komma, men jag trodde nog att han skulle bli blyg när han väl var här. Så blev det inte. Pluttsson var överlycklig och satt bredvid Johan så länge han fick innan det var sovdags. På själva spelkvällen vann jag både Djurexpressen och Risk GoT. Vet inte vilken seger jag värderar högst.

Lördags:
10:00
Gympa. Framstegen är små, tårarna stora och deltagandet marginellt. Men vi ger inte upp.

14:00
Bröllop! KiMli gifte sig i Vreta kloster kyrka. Stort grattis! Superfint bröllop i höstiga färger. Lite tårar i ögonvrån, men framför allt gigantiska leenden. Jag har sällan varit bara så rent glad i kyrkbänken.

15:00
Serieavslutning i Johannelund (tack svärfar för lånet av bilen). Förlust 2-3, men vi slutar ändå 2a i serien. Jag hann dit så att jag hann spela andra halvlek.

18:45
Avslutningsfest med bowling, käk och priser. Kul tillställning. Tack far för skjutsen.

Idag söndag:
Återhämtning.

13:00
Fullham - Arsenal (1-5)

14:00
Kalas för Walle. Walleman har blivit stor. Grattis!!

Nu:
NFL. Go Packers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar