tisdag 3 mars 2020

Äntligen pappa

Idag när jag kom hem ropade Appen "Pappa pappa" och rusade för att krama mig. Innan har han ropat "Mamma" och sagt "pappa" först när man bett honom säga efter. "Pappa pappa" gjorde min kväll. Tror det tog bort 80% av ryggontet.

Vill passa på att skicka ett stort tack till svärmor och svärfar som barnvaktade när vi friendsgivade i helgen. Och så ett megatack till Emma som besökte oss torsdag till måndag. Hon hjälpte till med barnpassning så jag kunde jobba, städade, lekte med barnen, hjälpte till med handling, underhöll oss vuxna, fixade ordning efter festen... Ja typ allting. Fantastiskt snäll tjej det där.

Jag inledde Walterssons Cup - Sport med förlust. 1 hjärnsläpp och 1 hjärnblokad blev dyrbart. Nu ska jag vinna resten 

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar