torsdag 19 mars 2020

Sport trots avsaknad av sport

Jag vann Walterssons Cup - Sport! Woho! Hade världens flyt som gick vidare från gruppspelet, men hamnade sedan i zonen när det blev slutspel. Sport är nog kategorin jag tror att jag har störst chans i (är ju intresserad av all sport), så den vill man ju verkligen vinna. Nästan raka motsatsen mot när jag vann Musik.

Idag har vi tvättat fönster. Kanske inte är en särskilt ovanlig grej tänker du kanske. Jo, här är det det. Väldigt nöjda med resultatet. Kanske är något vi ska göra någon mer gång. 

De har börjat slå ner pinnar på Åkern. Spännande. Det ska bli skola, lägenheter, radhus, parhus och villor i framtiden. Vi är väldigt nyfikna men tveksamma på det ekonomiska. Nu finns det iaf några pinnar i marken. Vet inte vad de är till för, men spännande är det.

Idag spelade Appen och Frosch bandy på mitt kontor. Tillsammans och utan någon vuxen. Lovande. Appen hade en flugsmälla som klubba vilket minskade skaderisken rejält. 

Herrå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar