tisdag 6 juli 2021

Hakin

Idag har vi varit på Yksi, Kaksi, Kolmården. Planen var Mat, Delfinshow, Bamses värld. Planen höll och det blev en fantastisk dag. Ett av mina klart bästa besök där (kanske för att humöret var på topp då ryggen höll mycket bättre än jag trodde).

Frosch älskade delfinshowen från första till sista sekunden. Nej förresten - från cirka 15 minuter före första sekunden. Delfinernas fria lek innan showen var "WOW!" redan det. Lille Bus tyckte showen var läskig. Stampe och jag gav klart godkänt till nya Delfinshowen. 

I Bamses värld så körde Lille Bus Skalmans bilar många gånger och Honungsburkarna en gång. I kön till Skalmans skaffade han sig en kompis. Ja, Lille Bus - han börjar köra som brorsan nu - hittar kompisar överallt. Frosch åkte fler karuseller och godiståget. Mest stolt var han över att han fick åka vissa själv. Att jag har sämre koll på vad Frosch åkte är för att Lille Bus var väldigt pappig idag, så jag fick mycket tid med honom. Han är ju inte den som syns och hörs mest annars, så det var väldigt kul och mysigt.

Nu ska jag se om sydeuropeerna kan göra några mål.

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar