måndag 12 juli 2021

Somrigt

Sommaren fortsätter att vara sådär somrig, så man kan göra somriga saker. Typ övernatta i Hult. Bada, ro, äta gott, hoppa studsmatta, spela fotboll, leka lekar, se EM-finalen, spela discgolf och sådär.

Minnesanteckning: Italien besegrade England i EM-finalen. På straffar.

Jag hoppades att Italien skulle vinna. Värdiga segrare. Men det hade ju inte behövt bli så att allt avgjordes på Bakayo Salas straff.

På discgolfen persade jag rejält. Var iofs bara andra kompletta rundan jag gått i Olstorp (tredje totalt), men ändå. Sänkte mitt rekord från 48 till 38 kast. 2 över par totalt. 1 birdie. Håller den här utvecklingen i sig så är jag världsmästare på nästa runda. Eller nej just det. Vi gick en runda till direkt efter. Då fick jag 45... Pappa P-A persade han också. För han gjorde sin första runda någonsin. Och andra.

Imorgon är det midsommar. Joo. Det är det visst det. Det blir vad man gör det till... Och vi gör det till midsommar.

Hej så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar