måndag 26 juli 2021

Skeet också

Idag har vi varit hundvakt åt Pompe. Fantastiskt lätt hund att ha att göra med. Blev både lek, mys och lång promenad.

Jag står fast vid att OS-kväll med Almenäs är en riktig skräpproduktion. Däremot har jag nu insett att de har ju ett rent sammanfattningsprogram 18-20. Så till er som inte vill se Bolibompa och natta barn de tiderna kan jag rekommendera det på femman. Om ni inte suttit uppe hela natten och sett OS. Då rekommenderar jag er att sova lite efter Bolibompa.

Dagens OS-minnen:
*Sjöströms förstörda sista halvår gynnade inte flera lopp. Hoppas det är annat med frisimmet. Hansson imponerade desto mer med fett personbästa och en femteplats. 
*Tonårstjejerna i Skateboard Street var sjukt imponerande. Trettonåringar etta och tvåa.
*Chockad norsk segrare i Triathlon.
*Sveriges handbollsherrar gör precis vad som behövs, men inte så mycket mer. En vinst är en vinst.
*Fortsatt riktigt dystert för Sveriges individuella idrottare. Allt från världsettor och eventuella medaljkandidater till "med för att se och lära" underpresterar. Skeet, pingis, tennis, boxning, judo, gymnastik... Det är typ samma rakt över. Jag tror det vänder snart.

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar