lördag 5 februari 2022

MellOS

Så är äntligen Melodifestivalen igång. I år är grabbarna också med på tåget och trots allt möjligt strul med tekniken så ger vi första avsnittet mycket väl godkänt. Variation på låtarna och jag tycker att rätt låtar gick vidare. Jag brukar tycka Robin Bengtsson är tråkig och hans senare bidrag har inte varit särskilt roliga de heller. Men den här låten var värd en finalplats och Robins magiska ögon väger alltid upp lite för hans tråkighet. Men Cornelia Jacobs. Vilken röst. Wow. Låten var inte min typ av musik eller vad jag tycker gör sig i Mello, men jag blev såld på den ändå. Den hade Det.

OS söndag:
8:00 Längdskidor Herrar
9:30 Skridsko Herrar (Nils går ut sent, så du får nog sitta och titta tills du blir yr innan han startar)

Det räcker kanske så.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar