onsdag 1 december 2010

Klagor del två!

Idag är det en väldans massa folk som klagar på vädret! Jag tycker inte att det finns så mycket att klaga på, solen skiner och luften är friskt, kan det bli bättre. Visst det är 20 minus ute med det är ju bara att klä på sig om man ska ut en sväng. Till de som tycker att det är kallt att gå ut så kommer här lite klädtips;

1: Ha underställ på dig!!!! Jag lovar att du redan här kommer känna hur värmen stannar kvar.
2: Ta en fleece över understället om det visar sig vara med är 10 minus ute!
3: Och det sista rådet som inte är ett klädtips  men som ni säkert har nytta av ändå; rör på kroppen! Varenda liten del :P

Detta kan tyckas vara självklara tips men jag tror att många idag glömde bort dem! ;)

Förövrigt så har jag jobbat idag, i en 3-4 :) Hade 3 likadana matematiklektioner efter varandra, väldigt ansträngande :P Sen blev jag visst gympalärare ett tag oxå och det visade sig att jag även kunde det. Imorgon ska jag oxå jobba men då i en 1-2. Har varit i denna klass innan och eleverna är väldigt söta så det ska inte bli några problem :) sen är det ju typ helg och dags för mig att börja packa inför Egyptenresan <3<3<3

Puss&Kram på er alla ute i det underbara vintervädret ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar