söndag 13 mars 2011

Gliiiiid

Idag är det en sån däringa söndag. Det betyder att det var lördag igår. Då jobbade vi en del. Sen spelade jag fotbollsmatch. Vi spelade 20:00. 20:00 på en lördag. 20:00 på den lördagen som melodifestivalen var. Skandal. Men vi vann iaf matchen (2-1) och jag gjorde ett tjusigt mål. Zlatan-Calle gjorde en hoppklack rakt upp i luften som jag glidtacklade in på nedslag. Janna fick se på melodifestivalen hon. På en tjejfest. Tvärs över gatan var det herrmiddag. Dit drog jag sen (då var dock själva middagen slut och så även förnuftet hos en festdeltagare). Det blev lite grabbsnack, en hel del plocka glassplitter och sen delade jag och Janna på en kebabtallrik på vägen hem.

Idag har vi handlat lite kläder åt mig. En lite oväntat v-ringad tröja och någonting ännu mer oväntat rött. Sen har vi varit på innebandy idag också. Säsongens sista match. Vi satt så nära att man kunde ta på spelarna. Det får man dock inte. Däremot fick jag ta på matchbollen 2 gånger. Den ena gången ungefär 1 dm framför Jannas ansikte. Jag räddade hennes näsa. Bollkastningen i periodpausen gick katastrofdåligt (skyller på speakern) men Linköping vann matchen.


Nu ska vi en sväng ut till Maspelösa och sedan blir det gruppträning med fotbollslaget.

Imorgon början Walterssons Cup - Litteratur.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar