torsdag 10 mars 2011

Studiedag

JA det är det idag så jag är ledig från skolans värld :) och det känns som om jag behöver det. Efter knappt en vecka känner jag mig som en riktig lärare, med andra ord helt sönderstressad :P Men jag håller hårt på att inte göra något arbete hemma iaf! Vikarien som lämnade över till mig gjorde det inte smidigt direkt... hon gav mig visserligen 9 sidor text om jobbet men det stod inte mycket vettigt där. Så jag har fått planera alla lektioner från grunden denna vecka men nu börjar jag iaf komma ifatt med planeringen så att jag slipper göra det 5 min innan lektions början :P Hoppas, hoppas på att nästa vecka kan bli lite lugnare :)

Men som sagt ledig idag så jag ska försöka varva ner riktigt ordentligt :) ikväll blir det visserligen lite jobb, simskolor, men det är inte så ansträngande! Och zumba blir det ikväll oxå <3

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar