tisdag 29 mars 2011

Veckan efter

Känns som om jag är lite veckan efter den här veckan. Förra veckan var det fint väder, jag hade fullt upp med att bli frisk, att planera & förbereda min födelsedagsfest och fixa färdigt mitt examensarbete. Den här veckan har jag en massa tid över men är mest bara seg.

Jag måste hur som helst tacka för en mycket trevlig födelsedagsfest. Tack Målvakts-Joel för ljud och bild. Tack alla ni som kom för att ni förgyllde kvällen och tack för alla fina presenter och all god mat! Tack familjen för hjälpen med frågorna! Tack efterrättsfixarna! Tack Janna för hjälpen med det mesta!

Nu ska jag försöka växla upp igen, så kör vi igång 30 till minst lika bra år.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Iréne Waltersson30 mars 2011 kl. 07:02

    Tack själv för en jättetrevlig kväll.
    Mamman

    SvaraRadera