onsdag 2 mars 2011

Nördar lite

Idag leker jag lite hacker och försöker fulfixa lite grejer inför vår lagfest på lördag. Jaaaa jag ska skriva lite på examensarbetet också, men jag var så duktig igår att jag har tid till annat också idag.

Vabbar barnläkare varenda dag?

"Finländarna har uppenbarligen någonting under skidorna som vi inte har." sa en svensk skidåkare (tror det var Johan Olsson). Vad har Finland som inte vi har? Knivar och sprit har ju vi också. Det måste vara doping. Och om finländarna nu, förhoppningsvis, har slutat att dopa sina skidåkare så borde dom ju ha en hel del över att använda till annat. Typ blanda in som hemlig ingridiens i vallan. EPO. Förbättrad syreupptagning måste ju ge drömglid. Jag tycker vi ska att blanda snus i vallan.

Nu säger ett annat program här att jag ska "exit all Windows programs.".

Ok då.

Var snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar