onsdag 23 mars 2011

I'm back!

Se upp världen, för nu är jag tillbaka!

Ja jag har varit lite sjuk och inte skrivit något här på länge. Nu är jag så pass tillbaka att inläggen borde börja stömma in.

Förra veckan:
På måndagen så kände jag mig som världens mest underbemannade på jobbet. Det var jag säkert inte, men jag var minst en person mindre än vad jag ville vara. Det var mörklagda vandrarhemslägenheter, sönderslagna axlar, sönderslagna hakor o.s.v. Eller ok det ska vara singular på alla dom där sakerna. Den sönderslagna axeln var en box & kick:are som hade för dålig balans. Den sönderslagna hakan var en liten flicka som tränade simhopp. Hon skulle hoppa baklänges från kanten (vet inte vad för hopp) men ångrade sig i luften och han få tillbaka hakan in över kanten. Det blev ett jack ungefär lika brett som en barnhaka. Några sterila tejpbitar gjorde dock susen.

Sen på onsdag så blev jag då sjuk. Influensa gissar Janna. Kan säkert stämma. Hur som helst så gick det utför fram till lördag-söndag då jag sov mest hela tiden (och det är ingenting som jag tycket om), sen har det vänt och nu är det bara det sista skräpet som ska bort. Det som nästan är sämst med sjukandet är dock att det förstört förberedandet inför mitt kalas en del. Men det blir säkert bra ändå. Tanken som räknas och hela den grejen.

Igår hände något av det mest osannolika som jag varit med om. Men det kan jag inte berätta om nu. Påminn mig på söndag så kan jag berätta.

Nu ska jag ta tag i livet igen. Up up and away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar