onsdag 26 oktober 2011

Alone in the dark

Här sitter jag ensam i mörkret. Jag passar på att ha så få lampor som möjligt tända när inte min älskade lampmissbrukare Janna är hemma. Janna är nämligen nere i Tranås och typ shoppar på någon form av utförsäljning tillsammans med Kristin & Kim. Om jag har förstått det hela rätt. Jag har dock inte behövt vara ensam i mörkret så länge, för jag har jobbat nästan hela dagen. Först en riktig långdag på lärarjobbet (förbereder utvecklingssamtal utöver de vanliga bestyren) och sedan simskoleavslutning. Jag tror att Tim, som ska ärva mina onsdagsgrupper, kommer fixa det riktigt bra.

När jag kom hem från allt jobbande så sålde jag vårt gamla barbord. Jag har tjänat bra med pengar idag helt enkelt. Får bli nya vinterdäck av pengarna tror jag. En badrumsmöbel borde det vara dags för också.

Måste säga att jag är väldigt missnöjd med tv-utbudet såhär när jag är ensam hemma. Kanske får skriva ett blogginlägg istället.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar