söndag 23 oktober 2011

Från och till nu

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det har givetvis hänt mycket under den tiden. Här är några axplock:

*I torsdags var jag hos sjukgymnasten med mina knän. Ja jag hade faktiskt med hela kroppen, men han tittade mest på mina knän. Han (och hans kollega som kallades in som extra hjälp) blev lite fundersamma på om den första bedömningen varit rätt. Vissa grejer var bättre än det borde medan andra saker var sämre än det skulle. Jag har Väldigt stabila knän men otydligt stopp i det ena t.ex... Så nu ska jag tillbaka dit både nästa och nästnästa vecka till olika personer. Det är det ju värt för att få ordning på't.

*I torsdags kväll var jag på Hourse and Hound och åt med arbetslaget. Det  var väldigt mycket som strulade med dubbelbokningar, bortglömda beställninar, vinglas som tog slut och mycket mer. Ägaren var dock inte sugen på att ha ett gäng ilskna lågstadielärare (dom andra alltså, jag blir ju inte arg) som går omkring och snackar skit om hans ställe utan lovade att bjuda oss på mat och dryck vid ett annat tillfälle. Så det blir ett återbesök framöver. Gratis är gott.
*Igår hade vi avslutningsfest med fotbollslaget. Först var vi några som åkte ner och såg Kisa misslyckas med att skjuta oss till 4:an (trots att de vann med 4-0). Sedan var det lekar i badet (jag var lekledare, såklart), god mat, prisutdelningar och relaxande som stod på programmet. Det var en kul kväll kort och gott.

*Igår hade Janna tjejkväll här hemma. Ett gäng pratglada småländskor som verkade ha haft en lyckad kväll var fortfarande kvar när jag kom hem.

Nu blir det snart attt titta på innebandy.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar