söndag 30 oktober 2011

Lägsta budet vinner!

-Nummer 248, en fin trimmer så att ni kan hålla efter trädgården.
-300 kronor?
-200 kronor? ... Ingen som vill ha fint i trädgården?
-100 konor? ...
*Jörgen slänger upp skylten med ett W på i luften*
-Där ja. Såld för 50 kronor till W som i Waterloo.

Så kan det gå till på auktion. Vi kunde tänka oss att gå upp till 250:-, jag bjöd på 100:- och vi fick den för 50:-. Vi är nöjda. =)

På vägen hem stannade vi förbi Tornby. Då blir alltid Janna nöjd.

Jag har färgat Jannas hår också idag. Jag blev nöjd.

Nu blir det Fille och Freddan.

Tja!

2 kommentarer:

  1. Du färgade Jannas hår och DU blev nöjd?
    ... Hur var Jannas reaktion då? ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, det glömde jag fråga. Men jag tyckte att hon sa något om att jag borde "byta karriär och bli frisör". Eller var det kanske "vad är det här? Jag dööör.."..

    SvaraRadera