måndag 6 februari 2012

Alltid lite bättre

I lördags höll jag i lite simlärarutbildning. Jag hoppas att dom lärde sig något. Annars ska jag tvinga dom att sitta och lyssna på mitt babblande en gång till :p Sveriges bästa simskola, med sveriges bästa ledare hittar ni för övrigt i Ljungsbro. Bara så att ni vet.

På lördagskvällen blev det melodifestivalen. Jag blev närmast chockad över att Sean Banan inte gick vidare till finalen. Det hade jag nästan kunnat sätta en slant på. Jag känner tydligen inte svenska folket så väl som jag tror.

Vi körde en favorit i repris och tog en slapp söndag. Givetvis såg vi även "Äkta människor".

Idag var det tillbaks till jobbet. Vi kör Tema Matte den här veckan. Här på R21 (Rekrytgatan 21) är ju filmmåndag ett stående inslag. (Det låter som om vi börjar köra mer och mer på fasta rutiner. Stabilt eller tråkigt? Det beror ju givetvis på vad man gör det till...). Idag såg vi Sweeney Todd som jag av någon anledning inte sett innan. Den var bra bättre än vad man kan tro om en mörk musikal om mord, men inte så bra som jag hoppats efter att ha hört andra (med liknande filmsmak) berätta om den.

Imorgon är det träningstisdag, och nu är jag tillbaka i matchen!

Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar