torsdag 2 februari 2012

Ja

Idag mår jag bättre, min hals är bättre, barnen har varit mer sams och jag har fått massage av Janna. Jag sa ju att februari kommer bli en bra månad. =D

Det har dock varit en ganska så frusen dag då jag var ute nästan hela dagen. Dels var det en hel del rastvaktande men framför allt var jag med på 2 gymnastiklektioner som bestod av pulkaåkning. Det tog vi på årets kallaste dag.

Imorgon ska vi till Stångebro och åka skridskor hela förmiddagen. Då ska det åkas skridskor!

Minstaste svägerskan har blivit så stor att hon flyttar till Sthlm. Stort. Sthlm alltså. Lycka till Emma!
 Vi kommer gärna och hälsar på.

Om ni kommer på någonting ni väldigt gärna vill läsa om här på bloggen så är det bara att hojta till. Vi har nästan inga begränsningar.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar