tisdag 21 februari 2012

Flygande vapen

Idag var vi på flygvapenmuseum med fritidsbarnen (ja det heter tydligen flygvapenmuseum och inte flygvapenmuseet numera). Det var en trevlig resa sånär som på högljudda bussresor och att jag inte var alls pigg i kropp och huvud. Inne på museeum var det kul på alla sätt och vis och barnen var fantastiska, men jag måste ändå säga att resans höjdpunkt var när jag träffade en av eleverna från Min vretaklass. Lilla försiktiga Tindra gör inte mycket väsen av sig, men hon bara öste över energi genom sitt strålande leende, en liten kram och löfte om att hälsa till klassen.

Nu använder vi kvällen åt att bli lite piggare, lite friskare, lite mer strålande och lite häftigare. Typ.

Imorgon får vi se om det blir väder och Jörgen för att åka skridskor på Stångebros bandyplan.

Jag varken åt eller drack någon semla idag.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar