lördag 24 mars 2012

Grattis till mig

Idag har det varit min födelsedag hela dagen. Jag har kanske inte firat precis som man brukar, men det har varit en bra dag. Fick presenter i morse av Janna och mina föräldrar. En maskin som masserar och värmer trötta/stela muskler och en bok om grillning. Två saker som jag kommer säkerligen kommer ha stor glädje av. Sedan jobbade jag och Janna med våra fina simskolor. Det var piratlördag. Jag var piratigare än Janna. Johan hade inte klänning den här gången.

Sedan hade Janna och jag en diger lista med saker som vi skulle hinna göra på dagen. Vi hann med det mesta iaf. Städning prioriterades bort lite.. När vi kom hem till lägenheten hade jag fått presenter i brevlådan också. Mycket trevlig överraskning.

Innan jag skulle iväg och spela årets första tävlingsmatch i fotbollen (Östgötacupen borta mot Gusum (i Söderköping) klockan 19:00 en lördagkväll) fick jag en present till av Janna (och lite fler Perssons). FIFA 2012 till wii. Wii! =)  Matchen mot Gusum vann vi med 8-0 vilket blev en finfin avslutning på födelsedagen (sånär som på en kebabrulle från Hakepi).

Familjen, Simskola, Janna, Presenter, Fotboll, Seger, Kebab... Måste säga att det var en bra födelsedag.

Nu måste jag sova (Janna har redan tjuvstartat). Imorgon kör vi dubbelkalas!

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar