tisdag 20 mars 2012

Vit löpare till A8

Mina lagkamrater tyckte idag att jag var lustig då jag var med på fysdelen (springa runt runt ett gäng med villor tills man stupar, typ) och stod över själva fotbollsdelen. Det är vanligare att folk gör tvärt om... Jag är lite lustig. Bara lite.

Idag var det vårdagjämning. Det är rättvist.

"Om livet ger dig citroner, gör någon form av fruktig juice." - Conan O'Brien

Walterssons League har utsatts för ett justitiemord. Och då menar jag absolut inte justitiemord utan att ligan har mördats och att det var regelvidrigt. Mord är ju ofta ganska regelvidriga. WL är dock ingen människa utan snarare ett gudaliknande väsen. Bli därför inte chockerade om WL återkommer i en annan skepnad när ni minst anar det, där ni minst anar det och kanske liksom krypandes i sidled.

Svaret på gårdagens gåta återfinns som kommentar till det inlägget.

Imorgon ska Janna och jag tjuvstarta födelsedagsfirandena lite. Blir lite Italienska inslag. Det är ju trots allt romantikens hemland (i konkurrens med Finland och Gabon).

Dare ad ogni altro un sacco di amore!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar