onsdag 7 mars 2012

Mittwochabend

Här ligger jag i bakstupa ryggläge och tar igen mig. Tisdagsträning igår känns givetvis idag, men det var en skönare trötthetskänsla den här gången. Små antydningar om att nya tränaren trappar ner lite på negativiteten kändes också lovande för framtiden. Efter det blev det lite senare kväll än vad som var tänkte då Arsenal var nära att göra det omöjliga mot Milan. "Arsenal har brutit upp varenda spik i sin kista, öppnat upp den, hoppat ur och dansar på locket nu." som någon sportskribent skrev i halvtid. Tyvärr tog krafterna lite slut efter dansandet och det blev bara väldigt väldigt nära.

Idag har det varit mycket syslöjd. Förstygn, efterstygn, stygnstygn och alla deras kamrater. Inte riktigt mitt gebit, men jag lär mig jag också. Såhär på kvällen har det blivit lite ärenden, tvätt och tema "Mat".

Vad får Janna inte glömma/missa att köpa när hon är i Ullared?

Tjipptjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar