söndag 11 mars 2012

Ett inlägg till

Vi såg ett av de häftigaste skidskytteloppen ever idag. Kan ju ha berott på att 3 stycken svenskar var med och slogs om medaljerna och att det blev silver och brons. Sweet. Vi såg även Helena Ekholms sista mästerskapslopp. Silver-Ferry tyckte att hon gjorde rätt som slutade om hon inte ville fortsätta men att han ändå tyckte att man borde hålla på tills man var typ 52. Skön kille. =)

Jag såg  inte melodifestivalen igår kväll, för jag var ute och käkade med laget. Gjorde ju inte så mycket att missa det då alla mina (2) favoriter redan var utslagna. Lite avslaget då. På tal om melodifestivalen så blev det dock väldigt uppenbart, under en kväll på stan, att det inte finns några som pratar så mycket om melodifestivalen som de som inte bryr sig ett dugg om melodifestivalen. Lite kul att lyssna på faktiskt.

Min nackspärr i bröstet är bättre idag och den håller numera bara till i nacken. Känns ju mer logiskt.

Imorgon ska vi ut till Mantorpstravet på kick off för "Stall Östergötland" och sedan blir vi kvar och ser på kvällens tävlingar. Jag utlovar en underbar och solig dag och rekommenderar alla som har tid att svänga förbi.

Janna hade shoppat i Ullared. Snällt nog även många saker till mig. Kan ha varit min bästa Ullaredsresa någonsin. Jag slapp ju åka. Ni får låna med henne till Ullared (när hon sparat ihop lite mer pengar) igen Travtjenko-ligan.

Idag har jag gått runt och varit nyförälskad i Janna hela dagen. Det är bra för själen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar