lördag 3 mars 2012

Mycket bra

När jobbdagarna är som torsdag och fredag varit den här veckan så har jag verkligen världens bästa jobb (möjligtvis med undantag för låtsasjobb så som fotbollsproffs, reseskildrare och IOK-delegat. Vackert väder, snälla och roliga barn, trevliga kollegor, varierat jobb, hålla i lite lektioner, frisk luft, spela spel, leka lekar, vara kreativ, hjälpa barn att lära sig saker, smittas av glädjen när dom lyckas... Underbart!

Janna är ute på praktik nu. Hon har både kört lite förskola och lite förskoleklass. Om ni vill veta vad hon tycker om praktiken so far så får ni fråga henne.

Idag har både Janna och jag jobbat på ett annat kul jobb - simskolan. Det tråkiga är bara att jag känner att hostan blir värre när jag är där. Nu verkar det iofs som om det lugnade ner sig väldigt fort igen efteråt, men jag får ta mig en rejäl funderare innan jag bestämmer mig om nästa termin.

Idag har Carl-Johan Bergman fixat sveriges första VM-medalj i skidskytte för män sedan 1974 (tror jag att det var). Sweet!

Ikväll är det dags att ge melodifestivalen en andra chans... Heja bananen!

Liverpool - Arsenal 1-2 Det går bra nu. =D

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar