söndag 7 april 2013

Förklaring

Ja ni fick ju helgen sammanfattad i lite bilder.  Kort förklaring bara så att inte någonting misstolkas:

*Jag vill inte ha en skinsoffa. Däremot vill jag ha en soffa som ser ut som den på bilden, men i tyg. Ruskigt cool liten möbelaffär de hade öppnat i Mantorp.

*Jag är inte jättetajt med G.H. Nemo, men vi hälsar när vi ses. Då hade han ändå förstört vårt V75-spel strax innan. Vi tippade på Friction, mitt hjärta hejade på vansinnigt vackra Maharajah. Nemo vann och vi åkte hem.

*På grillkväll hos WoW fick vi varsin "tårta" då vi fyllt år medan de varit i Tacolandet.

Idag fick Janna sin efterlängtade födelsedagsfrukost. Jag tror nog att jag fick till den rätt så bra.

Idag är vi trötta.

Imorgon ska sommardäcken på trots de fanatiska rubrikerna om att "Vintern slår tillbaka!!"

Nu blir det Nangs och en liten löprunda som fin avslutning på "födelsedagshelgen".

God afton!

 
There is no way to happiness - happiness is the way!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar