tisdag 9 april 2013

Tom

Jag är fysiskt tom. Det blev dåligt med äta innan fotbollsträningen igår och sedan sprang jag slut på precis allting jag hade under träningen. Har försökt fylla på med hjälp av LOE-dieten (Lots of everything) sen dess.

Kvällsmat: 6 dl Smootie med banan, jordgubbar, blåbär, yoghurt, juice och rejält med proteinpulver.

Frukost: Allt bröd som fanns hemma, en halv burk turkisk yoghurt, banan, jordgubbar och blåbär.

Förmidddagsfrukt: Banan.

Lunch: En proppfull matlåda med thaimat.

Mellis: Allting jag kunde hitta på fritids.

Eftermiddagsfrukt: Ekorrenbanan.

Kvällsmat: En LaLuna-pizza (kebab that is) och rejält med "multi och cola".

Nu börjar jag bli lite mätt och ligger och hoppas att kroppen kan ta och suga upp allting.

GB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar