tisdag 23 april 2013

Säsongens sämsta skott

Jag ör ganska så övertygad om att jag har fått ryggskott. Efter att ha inte ha spelat match på nästan ett år och sedan spelat 90 minuter direkt så var kroppen kanske lite stel, men det kändes inte så illa. Men "grodhopp" när jag inte var helt uppvärmd var tydligen en dålig grej. Det liksom isade till i ryggen. Sedan tog det några minuter innan jag insåg att jag inte kunde böja mig framåt. När jag inte kunde plocka upp en sten från marken (den var alltså inte tung, utan jag kom helt enkelt inte ner till marken) insåg jag att det kanske var läge att kliva av.

Så jag gick hem. Tur att vi inte börjat spela i Berg ännu. Hade blivit en väl lång promenad då. Nu är jag iaf hemma och lär mig alla saker man inte kan göra om man inte kan böja sig framåt. Det är mer saker än vad man tror.

Gaaaaaaah! Var bara tvungen att släppa ut lite frustration. Jag var ju äntligen igång och kroppen kändes bättre än på år och dar. Blääääääää!

Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag kommer ta mig ur den sen eller inte. Lite Champions League kanske är en bra medicin?

I övrigt så har jag beställt ett mirakulöst snabbt tillfrisknande.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar