måndag 28 april 2014

Bland helger och skär

På det stora hela har vi haft en bra helg. Jag känner ändå ett stort behov av att dela upp helgen i bra och dåligt. Givetvis börjar vi med det dåliga och avrundar med det bra.

- Vi förlorade seriepremiären
- Jag hällde kokhett vatten på min egen handled
- Jag hade ingen luft i min cykels framdäck

+- I seriepremiären gjorde jag ett snyggt rens som dessvärre träffade en björk och orsakade tidernas största pollen-moln ner över huvudläktaren (där pollenallergiska nära och kära satt).

+ Mitt lag (Backjävlarna) vann tävlingen (fotbollsgolf + musikquiz) på lagfesten
+ Vädret var helt underbart
+ Jag, Stampe och FoT var i Stjärnorp och rekade lite inför bröllopet
+ Det blev minigolfpremiär i Berg (Pappan vann)
+ En fuktpöl utanför vår lägenhet såg precis ut som Sverige
+ Det grillades mycket

Jag har säkert glömt massor, men det är så det funkar. Idag är det måndag. Har haft en ganska bra dag på jobbet, gått den soliga vägen hem och fixelidonat. Nu tittar jag på talang och hejar på Calle & Moe. När jag lade ut en bild + uppmaning att rösta på facebook så var Calle den första som gillade bilden. Mycket mobilhäng i greenroom kan jag tro.

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar