måndag 20 juni 2011

Avbrott, bakning och midsommar

Här kommer ett inlägg om några andra saker:

Avbrott:
Jag hade precis ett superkort strömavbrott här på jobbet. Det var så kort att ena datorn i kassan inte hann påverkas av det t.ex. Kassadatorn hann heller inte stängas av, men den hann stänga av kassasystemet. Mycket märkligt. Det blev även mörkt i omklädningsrummen och larmet från en handikappstoalett började tjuta. Skulle ha varit spännande att se folks reaktion. Det gjorde jag inte. Det var ju mörkt.

Bakning:
När jag flyttpackade saker från skafferiet och passade på att kolla datum på vissa saker så insåg jag hur sällan jag bakar... Jag gillar matlagning bättre.

Midsommar:
När jag för första gången på mycket länge inte var med och tog tag i och planerade vad vi skulle göra på ett tillfälle där man "ska" göra saker (midsommar) så höll jag på att få sitta helt själv (ja iaf fram tills dess att Janna skulle komma hem från jobbet). Då kanske ni tänker att det beror på att folk bara vill ha med mig på fester för att jag är bra på att planera. Men se så var det inte. Jag kom bara lite i kläm. Att folk vill ha med mig på fester beror givetvis på att jag är charmig och söt.

Senare ikväll kommer kanske Janna att skriva ett inlägg om att hon är så trött att hon inte orkar skriva något inlägg. Håll utkik!

Tjipp tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar