lördag 25 juni 2011

Midsommardagen

Eftersom det är midsommardagen idag så var det midsommarafton igår. Jag det är inte bara därför vi  vet att det var midsommarafton igår alltså. Vi firade faktiskt midsommar men det var inte så pass hårt att vi drabbats av minnesluckor. Vi spelade krocket, åt god mat, spelade världens kanske roligaste spel (Rappakalja) och lite annat smått och gott. På det stora hela var det en mycket rolig kväll.

Påminn mig gärna att om man får smolk i bägaren så gör man bäst i att byta bägare. Jag har annars en viss benägenhet att försöka få bort "smolket".

Påminn mig också att vi ska försöka sprida våra omarbetade regler av "Skicka kaninen" via facebook. Bra idé bror. Man ska ju dela med sig.

Imorgon ska vi på auktion. Jag tror aldrig att vi varit intresserade av så många saker i förväg som vi är den här gången. Får ta med den stora plånboken. Ska fylla den med mynt.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar